Bebeğim sabah 5 te uyanıp gece 10 a kadar asla uyumuyor telefona bakınca 5 rakamını görmekten gına geldi artik hergun (2.5 yaş oğlumda böyleydi ) hep 5-10 dk lik kestirmeler yapıyor hadi uyumadı diyelim asla boş boş bakinmak yok devamlı mızır mızır basıyor çığlığı hiç sakince durmuyor esneyip duruyor sürekli ama uykuya gecemiyor sizinkiler de böyle mi ilk oğlumda o 5 uyanmalari 2 yılı aşkın sürdü alışkanlık kaldı bu da mı öyle olacak korkusu var ne yapmalıyım akıl verin