dilek_klc normalde molfix premıum kullanıyordum ancak onu kaldırıp yerine saçma sapan bir smart fit çıkardılar aşırı kötü. Bende mecbur molfix mavi paket olan standart bezine geçtim. Uzun zamandır bunu kullanıyorum değişim yapmak istemedim. Geceleri sızdırdığı için de sadece gece yatarken prima premıum care kullanıyorum