Kızlar oğlum 18 ayı geçti bayramdan sonra zaten bıraktımayı düşünüyordum ama bir taraftan da kıyamıyordum sabah da kahvaltı öncesi emmek isteyince emzirmedim kahvaltıdan sonra tekrar istedi ben de ne tepki verecek diye göğsüme salça sürdüm normalde de sabır taşıyla bıraktırmayı düşünüyordum ondan önce salçayla bir denemek istedim salçayı görünce emmek istemedi öyle olunca da üzüldüm salçayı sildim tekrar emzirmeyi denedim ama emmedi uykuya geçerken de yine tekrar açtım göğsümü yine emmedi emmek istemedi ama ağlamadı da Emecek misin dedikçe ııh yaptı geri çekildi az önce de uyandı tekrar uykuya döndürmek için emzirmek istedim ama yine emmedi acaba memeyi bıraktı mı yani bu kadar kolay bırakabilir mi?