4 aydır uyuzum ilk başta kaşıntılarım fazla yoktu evde kimsede bişey yoktu bi kaç tane vucudumda bişey çıkmıştı doktora gitmiştim yanlış teşhis koymuş sonra kaşıntılarım arttı eşim kaşınmaya başladı bütün vucudum kabarmaya başladı çocuklar kaşınmaya başladı başka doktora gittik eşimle bana ziver hapı ve wilkinson verdi çocuklara ayrı kükürt karışım yaptırdık 2.gündeyiz daha önce başından geçip kurtulan varmı acaba 2 gündür leş gibiyiz bi yere çıkamıyoruz bugün son kez sürüp yarın duş alacağız herşeyi 60 derecede yıkayıp kurutmada antibakteriyele atıyorum inşallah kurtuluruz