Kitap okuyarak konuşma seviyesi ilerletirlir mi aslında konuşması iyi ama hep aynı cümleleri kullanıyor bizim gibi farklı kelimeleri yok bu zamana kadar hep kitaplar okudum kocaman bir kitaplığımız vardı ama dinlemezdi son zamanlar da kendi getirip oku diyor ve dinlemeye başladı faydası olur mu sizce