bsrbgm Arkadaşlar bebeğim 40 günlük ama çok fazla gaz sorunu yaşıyoruz damla falanda kullanıyorum ama yine de az kullanmaya çalışıyorum metabolizmasını bozmak istemiyorum fakat acı elma yağı diye bir şey duydum aranızda deneyen var mı ve nasıl kullanılıyor ?
heidigril bsrbgm bebeğin ayağının altına sürülüyor sakın yanlışlıkla içirmeyin zehirli bir şeydir. Ayağına önce azıcık bi alanda deneyin bazı bebeklerde alerjik reaksiyon gösterebiliyor
madammatematik bsrbgm evet diğer ismi adaçayi yağı. Nane gibi kokar. Ayakaltina sürülür.ben denedim bi halta yaramamisti.
UrbanMom bsrbgm ayak altına sürülüyor bende zamaninda almıştım ama bizde hiç bir işe yaramamisti malesef ama kolikti
bsrbgm Bende bir deneyeyim diyorum ama kimsede işe yaramamış :( ya geçmiyor bu gaz ne yapacağım bilemiyorum insan çok panik oluyor
acemiibirann bsrbgm sabır masaj zamanla azalacak hiç bir şey işe yaramıyor yaramaz da çünkü gelişmeyen bağırsak var, bolca üstten gaz çıkartmaya çalışın, o geçene kadar ömrününüzden ömürler gidiyor ama geçecek
atesarp bsrbgm ilk oğlumda denemiştim fayda etmedi şimdiki bebeğime clinikid aldım yine fayda yok zamanı gelmeyince geçmiyor naparsak yapalım yok yani
flowersssss bsrbgm bende araştırmıştım zamanında ablam kullanmıştı yeğenime ama baya oldu. Gördüm ki biraz tehlikeliymiş allah korusun havale bile geçirtebiliyomuş. O yüzden iyice araştırıp kullanın