gzd_nhr Kızlar kızımın parmak uçları bir tık sarı neden acaba bilen varmı Bayadır var sanırım evde farketmiyordum da dışarı çıkartırken farkettim
damlaaa_1 Çoraptan oluyor benim bebeğimin de öyle hava almadığı için sanırım artık havalar ısındı giydirmiyorum
Aklimideliricem 3 aylıkmış baktım. Uçların sarı olması normal aslında parmak uçları burnu ayak parmakları normalden biraz daha sarı oluyor Demir ilacına daha başladıkları için olabilir. ama kontrolünüzde de sorarsınız içiniz rahatlar