BAB20 Bugün 2. Gün gecikmemin dün gelmeyince bende sabah test yapayım dedim negatif çıktı yani korunmasız ilişkimiz oldu ben pozitif bekliyordum üzüldüm😔
zehross00 BAB20 Erken gebelik testi sanırım bu. Ben adet gecikmesinin 2. günü kaset test yapmıştım negatif çıkmıştı 5. gün erken gebelik testinde pozitif gördüm. Belli olmaz belki geç döllenmedir. En iyisi direkt kan vermek aslında
prensesin_annesii BAB20 Ben 8 gündür gecikme yaşıyorum bayramın ilk günü test yaptım ama negatif çıktı benimde pazartesi günü doktora gitcem en iyisi o bide benim kısıklarimda ağrı oluyo
suheyliii BAB20 nasip bu tarz şeyler, bide az ilişkiye girmişsiniz, biz bu ayın 15-18 günü korunmadık, ama şuan bende adetliyim olmadı. 7 aydır deniyoruz bu ay doktora kontrole gidicem. Nasip herşey
seval868_ Kızlar en az 5 gün beklemeniz lazım hemen çıkmaz ki testlerde. Erken gebelik testini bilmiyorum ama.