kelebekay Kızlar selam, benim göğüs ucum çizgi şeklinde yarık. İçi gözüküyor. Ben normal sanıyordum. Diğer göğüs ucumda öyle birşey yok. Süt akışımdan herhalde farklı diyordum. Normal değilmiş. Nasıl geçer? Gümüş kapak ve göğüs kalkanı kullanamıyorum
suheyla92 kelebekay gogus kalkani kulanmazsaniz surtunmeyi engelleyemezsiniz ve iyilesemez bu şart. Cok kotu olmus doktora gosterin daha azi olsa garmastan pomat kullanin hemen gecer diyecektim ama bu ilerlemis. Pomadi surup kalkanla kapatinca bikac gune iyilesmisti benmki.
sisumunno kelebekay kelebekay yaa benimki de yarık 3 ay bitti 4tten gidiyoruz inşallah bir çare buluruz diğeri de yaraydı ama iyileşti ama sol tarafım yarık arada kanıyor ve aşırı acıyor