Bebeğim 18 günlük, gaz sıkıntısı yaşıyor. Öyle bi ağlıyor ki sanki bi yerine bi zarar vermişiz gibi. Damlalar kullandık ama çıkaramıyor bir türlü. Çok yıprandım günlerdir. Geçecek değil mi bu evre? Rahatlayacagım günler gelecek, yüzüme gülücükler saçtığı karşılıklı etkileşime geçeceğimiz evreler gelecek değil mi