meloni bayram olduğu için çocuk doktoru yoktu yaşadığım yerde. Çocuk acilde yok. Merkeze götürdüm pratisyenler vardı ve hiçbiri anlayamadı maalesef ki.
Kaç gün boyunca hastanelere gittik geldik çözüm bulamadık enfeksiyon da yoktu bu arada.
En sonunda tanıdığımız bir doktoru araya koyarak yakında bir hastaneye yatış verdirip antibiyotik tedavisine başlattırdık.
Hastanede 5 gün yattık ateşi düştü hali yerine geldi.
Ama bazı kan değerleri çok kötüydü takip ediliyor şu an.