Merhaba kızlar 48 günlük bir oğlum var geceleri bana zehir ediyor artık akşam , gece olsun istemiyorum her günüm acaba bugünü nasıl sabah edicez diye düşünmekle geçiyor önceden saat 12 de başlayıp gece 4 e kadar ağlayıp mızmızlanıp uyumuyordu şimdi ise saat gece 2 de başalayıp sabaha kadar 8-9 a kadar durmuyor o süre zarfında ayağımda sallamama rağmen 10 dakika uyuyor sonra uyanıyor ağlamaya devam ediyor dayanamıyorum artık tek başımayım 4 yaşında da kızım var eşimde gece çalışıyor destek alamıyorum ki destek alsamda bebek durmadığı için bakamıyor lütfen aranızda bu durumları yaşayan varmıydı ne zaman geçicek ne yapmam gerekiyor geçmesi doktora da götürdüm kolik bebek diyip geçiştirdiler gaz damlaları şurupları yazdı bi kaç marka da değiştirdik iyi gelmedikçe ama yok yine aynı düzelmiyor lütfen yardım edin uykusuzluktan ölcem