dani2711 gece uyumadan önce 12 gibi ben uykuda emzirir yatardım 5 gibi uyanır tekrar emer yatardı 9 da uyanırdı sabah akşam da en geç 8 de yatardı 10 aylık olana kadar böyle oldu sonra diş ağrıları başladı uyanması arttı açlık olmadığını bildiğim için emzirmezdim su veya calpol veya diş granüllü verir uyuturdum 14 aydan sonra tekrar dğzene girdi şuan bir kere uyanıyor ama ya susadıysa yada ben orda mıyım diye bakmak için ordaysam yatıyor zaten piş pişlıyorum ama her bebek aynı değil tabi ki bizde emzik te kurtarıcı oluyor gece gündüz kullanmıyoruz