Safissssss Bebeğim 3 ay 17 günlük dün doktor 3 ay bir haftaya kadar yapılır dedi, bazı doktorlar yaptırın diyor ama bağırsaklarına sıkıntı verebilir dedi, bu günlerde yaptıran oldumu
[silindi] Safissssss valla canım 16. Ci haftada yaptırdık birşey olmadı doktorda yapılır dedi. Yatıracaksan yaptır. Su an 5.ci aydayız dün ikinci dozu olduk. Iki aşı arasında 28 gün olması gerekiyor . Yaptırmak istiyorsan yaptır etkinliğiyle ilgili değişen birşey yok.ha bir hafta önce ha bir hafta sonra…
inci_6007 Yaptırmayın zaten sadece pis sulardan uzak tutun yeter tüm ailem sağlıkçı doktor doçent onlar bile kuzenlerime yaptırmadı menenjiti de rotayı da bende yaptirmadim
inci_6007 Annelik00 merak etme Corona değil bu neden nasıl oluyor araştırın bı kuru yaş olayına sonra karar verirsiniz okis