Minniemouse12131415 benim ikizler ilk 6 ay probiyotik kullandı. 2 yaşına kadar muhakkak d vitamini kullanacaksınız ben ocean kullanıyorum. Benimkiler prematüre olduğu için biz demir ilacına 2. Ay başladık ama normali 4. Aydır onda da ocean microfer kullandım ve 9. Ay kan tahlillerin de demiri kesti doktorumuz şuan sadece d vitamini kullanıyorum. Birde kakalarında bi sorun görürsem probiyotik kullanıyorum 2 3 gün. Lütfen ama lütfen vitaminleri aksatmayın illa ki ay ben unutuyorum bir şey olmaz ya da amaaan ben öyle düzenli vermedim hep unuttum keh keh keh diyenlere kulak asmayın. Bir de aklınız da olsun başıma geldi belki okuyana da faydası olur diye söylüyorum diyelim ki d vitamini verip vermediğinizi unuttunuz asla da hatırlamıyorsunuz vermeyin çünkü hiç içmemesi daha fazla içmesinden daha iyiymiş ♥️🥰