2 gundur cok hafif kahve pembe akintim oldu yogun olmayacak sekilde. Su an 6. Haftayim.
Bu 2. Hamileligim ilkinde doktorum rahim son kalan adet kalintilarini atiyodur demisti progestan kullanmistim. Bunda da o sekilde olur sanirim bayram oldgu icin doktoru rahatsiz etmek istemedim, ayni durumu yasayan var mi ?