1 sene oldu doğum yapalı 5.aydan itibaren oldum adet normalde 5,6 gün süren adetim 10 günden fazla sürüyor sürekli lekeleniyorum adetim normalde bitti 4 gün oldu dünden beri yine lekeleniyorum sıkıldım artık bu durumdan 2 hafta adet sürermi kadın doğuma gidicem bayramdan sonra internetten baktımda miyom kist varsa oda yapar diyor benim gbi bu durumu yaşayan varmı