rumeysa_karaduman bizde de ciddi gaz problemi vardı özellikle 8hafta da pik yaptı. Metail kullanıyorduk pek fayda etmedi. Sab simplex kullandık hiç iyi gelmedi bize 2 gün anca kullanabildim çocuğu mahvetti. En sonra doktorumuz Relactaz verdi ve bir anda çok rahatladık. Ger çocuğuna her damla iyi gelmiyor. 9 uncu haftadan itibaren gazı rahatlamaya başlar zaten