Ya herkes kendi bebesine baksın işlerine baksın bu milletin boş beleş yargılı cümlelerinden illallah geldi doktora gittiğinizde her şey sağlıklı ve normalse ve doktor bizzat bu işin uzmanı olan kişi gayet normal diyorsa bitmiştir. Diğerlerine size ne fikrinizi kendinize saklayın diyip geçin kalpleri kırmaktan korkmayın onlar sizi üzmeye endişe duymanızdan korkuyorlar mı? Ayrıca her çocuğun gelişimi kendine has herkes aynı olacak diye bir şey yok hele kız çocuklarında kilo alım süreci daha yavaş ilerleyebiliyor benim bebeğim sizinkinden biraz küçük ve sizin bebeğinizin kilosuna yakın sayılır maşallah ama mesela ben küçükken çok zayıfmışım zayıfta doğmuşum ama şükür sağlıklıydım yani hiç sıkmayın o güzel canınızı bugün zayıf gibi gelir ama bir bakarsınız bir anda kilo alır önemli olan sağlıklı kilo almak ki onu da zaten doktorlar takip ediyor ay ay. Allah sağlıklı ömürler versin bebişlerimize 🙏🌸