3 keredir TOKİ’ye yazılıyorum 3 keredir sonuç hüsran her seferinde umutlanıyorum ve hayal kırıklığı yaşıyorum. Sahiden TOKİ’den kurayla ev çıkan var mı? Artık orada da torpil yapıldığına inanıyorum. Aynı numaraların tekrar tekrar çekilip geçersiz sayılması ve yeniden çekilmesine ne demeli? O kadar numara varken bu kadar fazla tesadüf olabilir mi? Sizce boşa mı çabalıyorum bir daha başvurmasam mı 😏