puskevit benım kızımın doktoru demişti kı, cocuk mikroplarla ve sevgiyle büyür, gerçekten içten seviyorlarsa bırak sevsinler, sevginin çocuğunda ki pozitif etkisini görünce mutlu olacaksın 💞 dünyada ki parayla dahi satın alınmayacak en güzel ilaç sevgidir ❣️