naznasel Bize doktorumuz ilk doz ertesi sabah da olur demişti. Tabi biz olayın üzerinden 2 saat geçmeden yaptırdık, sabahı bekleyemedik. Eğer kanadı ise, yara büyük olsun ya da küçük olsun, aşı yaptırılması tavsiye ediliyor. Tamamen risk alma mevzusu bu. Benim bebeğimi de 10 gün önce kedi tırmaladı. Bir aile hekimi, bir çocuk doktoru ile 2 tane enfeksiyon uzmanına danıştık, risklerden bahsedip aşı tavsiye ettiler ve kararı bize bıraktılar. 3 doz kuduz aşısı yaptırdık, son dozu da pazartesi yaptıracağız nasipse. Diğer aşılarını zaten yaptırdığımız ve tetanoz da dahil olduğu için o tekrar yapılmadı. Geçmiş olsun. Takvimi onlar belirliyor. Evet, aşı acilde yapılıyor.