hikmethanim_07 Hanımlar ben 3 aylık iğne vuruldum ve 5 gün gecikmem olmuştu hamile miyim diye düşünüp test bile yaptım sonuç negatif bugün adet oldum ama afedersiniz böyle tam kırmızı pembe kendi renginde değil koyu kahverengi siyah arası iğneden dolayı mı böyle?
Babybeste hikmethanim_07 yeni mi iğne yaptırdın canım? İğnenin öyle etkileri varmış ben çok araştırdım adeti komple kesebilirmiş. iğne olan herkes sinir yaptı bende dedi. O yüzden yaptırmadım iğne sende de sinir oldu mu
almilakuzu hikmethanim_07 ben de 2 kere oldum iğne o dönemde adet olmadım dediğiniz gibi ara lekelenmelerim oldu normaldir yani
hikmethanim_07 Babybeste 1 ay oldu bende de aşırı sinir başladı tahammülüm kalmadi artik hiçbir şeye önceden de sinirliydim ama igneden sonra dayanılmaz hale geldi sabahtan beri normalde baya gelir sadece afedersin yarım ped dolduracak şekilde geliyor kesilecek gibi 3 ayim dolsun da vurulmam artik ya bide spirali bana takmadilar kansızlık olduğundan
hikmethanim_07 almilakuzu Yani şuan adet olarak sayılıyor muyum yoksa namaz kılıp Kuran okuyabilir miyim
almilakuzu hikmethanim_07 ya o konuda yeterli bilgim yok ama bildiğim kadarıyla 3 günden az 10 günden fazla sürerse kaza oluyo