yagizmom_ meva1_ Reflüsü olduğu için ml az tutup daha sık veriyordum o yüzden benimle hiç kıyaslamayın
defnesmom3 meva1_ ben 4 aylıkken başladım mamaya emziriyodum ondan önce ama emzirmem de dahil 30-60 cc ile başladım sonra zamanla yükselttik