Hanimlar merhaba, böyle bir post açtım ama bilmiyorum izin var mı yok mu? Çünki bebekle ilgili değil benimle ilgili, tabii izin yoksa kendileri bildirir bilemiyorum
Sorun benim saçlarımda, hamileyken ve bebeğim doğduktan sonra çok güzel bakimli ve uzun saçlarım vardi, bebeğim oldu ve ben çok zor ama yani ultra zor bir lohusalik geçrdim, haıa belki etkisi kaliyor, neyse yani bu donem saçlarima bakamiyordum, ve arti olarak enzirme ile ilgili saçlarim dokulduğu için kisacik kestrdim ama sonra çok pişman oldum, şimdi 1 yil geçti ama hala uzamiyor saçlarım, yani çabuk uzaması için belki sizin bildiğiniz bir kozmetik urun ve ya başka bir yol var, hayatim boyujca hep uzun saçli oldum ve hala şu kisa saçlı halime alişamiyorum, 28 yasindayim ama şu halimke belki 35-40 gosteriyorum , çok kotu hiss ediyorum, saç uzamasi için güzel bir önerinz varsa bekliyorum✨