dilarakaraalp032 3 ay 12 günlüğüz bu aya girdigimizden beri ayakta emiyor daha nereye kadar böyle gider bilmiyorum( ezik tutmuyor, biberon tutmuyor)çok iktiriyor tutana kadar maf oluyorum sadece uyuyacağı vakit emmeye başladı. Uyku düzeni günü gününü tutmuyor ben yanında yatarsam 1 saat uyuyor oda pışpış yaparsam.. hic yatmak istemiyor gündüzleri kucakta gezmek istiyor. Şimdi bayram diye sürekli gezdiği için iyi.. bir bebek evde sıkılır mi yaa dışarida parkta ayakta nasıl emzireyim uzun kalamiyorum.. uykuya geçislerimiz bağırarak oluyor. Bazen Allah’ım sabır diyorum. Bu hallerine alıştım artık ilklerde çok stres oluyordum bazı zmanlar korkuyordum susturamam diye 😅