ezgicoskun Benimde böyleydi testim hatta kanımda çıkmadı ama testim bu şekil oluyordu her seferinde bende kan testi yaptım negatif çıktı sonrasında çizgiler netleşti bir hafta daha bekledik öyle kanımda da çıktı
ebrusafura Bende gördüm hadi inşallah tez zamanda Rabbim güzel haberler almaya nasip etsin bi kaç gün sonra yeniden yapın
1996 Canim bende de geçen aynı boyledydi sonra ikinciye yaptım 3 gün sonra tek çıktı malesef Rabb’im herkesin gönlüne göre versin
beyaz11 Gokturkmom bir iki gün daha geçmesini bekliycem adetim gelirse üzülürüm çok yeni gecikmiş oluyorum
uykusuzmom_ beyaz11 Çok silik var gibi postlarınız bu konu üzerine görüyorum çok istiyorsunuz sanırım nasip olsun inşallah :)
beyaz11 uykusuzmom_ evet tabi ki çok istiyoruz oğlumuzdan seneler sonra ilk korunmasız ilişkimiz insan heycanlanıyor çok relax değilim konu gereği😊