Zese Aynı benim oğlum. Anneme bile yeni yeni alıştı ki 3.5 yaşında yani.
. Dediğin gibi annemlerle bahçe de oturuyoduk, 2 dk eve girsem kıyamet kopuyordu. Koşa koşa peşimden geliyordu artık boğuluyordum.
Kimseyle oynamak istemiyordu. Aslında aşırı neşeli bir çocuk olmasına rağmen biri yaklaşınca çok çekiniyordu.
Ben 2 aydır işe gidiyorum, bu süreçte benden ayrıldı biraz. Şuan ben yokken babanne anneanneyle duruyor. Kreşe de başladı 3 yaşındayken.
Bunlar olmasaydı hala aynı olurdu eminim ki