KLORAK yok aşko konuşur. Çok var öyle. Hatta alt kat komşum 3 yaşındaki çocuğa ekrani keser kesmez çocuk bülbül gibi konuşmaya başladı. Kadını da ben uyardım, şu telefonu izletme dedim. Intrntten çocuğu oyalacak oyuncaklar al ,mıknatıslı kuleler yapbozlar falan gibi .onlarla oynasın dedim.kadin beni dinledi. Şimdi şakır şakır konuşuyor cocuk