Kızlar oğlum 3.5 yaşında doğdugunda süt alerjisi vardı 6 aylıkken geçti bununla bi bağlantısı varmı bilmiyorum ama oğlumu sivrisinek vs ısırdığı zaman ısırdığı yer taş gibi oluyo bazen gözleri balon gibi şişiyordu ama şuanki baya kötü oldu polenden oldugunu düşünüyroum gözleri çok şişti diğer hafta birkaç gün içinde indi dün birden bire yine şişti ve göz altları mor kaşınıyor sürekli birde sürekli sırtı kaşınıyor sırtında hiçbişey yok bu neden kaşınıyor anlamıyorum doktora götüreceğim ama erkene randevu bulamadım randevu tarihine kkadar ne yapabilirm bu durumu yaşayan olduysa neler yaptınız birde ilaç kullanmak istemiyorum peki ilaçsız hafifleten bişey yokmu