damla96 nisanurbrbr bir sürü şey denedim bende olan var olmayan var. Ayakta emzirme uyurken uykuluyken emzirme bunlar biraz işe yarıyor ama işte benim bebeğimde 2 aydır geçmedi. Süt mü az onu da anlamıyorum herkes için durum farklı tabi
nisanurbrbr damla96 bende aynı şeyleri denıyorum zorlada olsa içiyor en son pes edıp sağım yapıp verıyırm
adazey Ne yaparsın işte ilk gören emiyor mu diye soruyor ee olmayan bir şeye de evet diyemiyorum bu sefer ayakta gezdir,uykuda ver bırak ağlasın ,aç bırak gerekirse bir kaç gün sanki ben denemedim olmuyor
nisanurbrbr adazey bır kaç gün sen aç kal bakalım ne kadar dayanabılıcrksın bence çok sacmaladın senın vıcdanın el veırırmı bebegını bır kaç gün aç bırakmak
adazey @“nisanurbrbr” yazdığımı tam anlamadınız galiba bunu ben değil bana söyleyenler yap diyor bir kaç saat aç bırak mecburen tutar diyor tabi ben asla yapmadım
ytdc aynurra bir de her gören emiyor demi diye soruyor , emmemesi mümkün değilmiş gibi . Geç odaya emzir dediklerinde deliriyorum .