mamaci 3 ay 12 gün ince doğum yaptım kanamam benim kısa sürdü bu sefer ama bende hâlâ adet olmadim çok kötü bir şey yaa.3 aylık iğne kullanmiştim ben iyi oluyor ama çok uzun süre tavsiye etmiyorlar adet düzensizliği yapıyor.ama emzirirken kullanilıyor mu bilmiyorum