15 günlük bebeğim bu aralar fazla memede kalıyor. Öyle uyuyabiliyor. Yatağına koyunca hemen uyanıyor ve delice ağlıyor. Emzik pek işe yaramıyor. Alttan gaz sorunu var gibi yapıyo ama sanki yine de çare değil gibi. Kakası iyi ama sancısı olduğunu düşünüyorum. Neler önerirsiniz arkadaşlar. Bu süreçle nasıl başa çıktınız. Uyku düzenim alt üst oldu. Lütfen sizde işe yarayan şeyleri söyleyin bana