madammatematik Nur2021 hayir canım. Hayvancılıkla uğraştım bu önceden kalma bi et. Evet lezzetli gusel görünüyor fakat yeni kesim değil.
Nur2021 anonimomss direk kesip buzluğa atamaz bence, başka et veren de oldu buzluğa attım rengi böyle değildi… geçen senenin etini gönderdiyse bilemedim, eşime et alma demiştim ama dineletemedim, bakmamış almış gelmiş birde kemikler vardı
Nur2021 madammatematik benmi yanlış biliyorum kurbanın eti kesildiğinin akşamına veya ertesi güne dağıtılmıyormu? Ayrıca sâfi et değil o kemik dışı böyle az et
-_-hUysUzvetatlikadin Nur2021 dün akşam atmıştım buzluğa sizin için gittim baktım bendeki de böyle olmuş. Dün hava çok sıcaktı belki bozulmasın diye hemen attılar buzluğa
-_-hUysUzvetatlikadin Nur2021 ya etin sıcaklığıyla alakalı olabilir. önceden attığım et normal ama dün kesildiya et sıcaktı o attığım et ve yağlı olan et böyle olmuş bende de öncekiler böyle karlı gibi değil. Şimdi böyle söyledim ama et uzmanı da değilim😅 belki daha iyi bilen çıkar
Nur2021 -_-hUysUzvetatlikadin kötü düşünmek istemiyorum ama yapmayacağı şey değil, daha öncede küflenmiş kaşar peyniri yollamıştı 😁kemik yollayanı görüyoruz da önceden aldığı eti yollamakta yeni modadır belki
Elfgrn İmkanı yok dün kesilmesinin. Eti ( bizde şok derler) derin dondurucuya atmışlar hemde açık şekilde. Bu sebeple dışı bu şekilde olmuş. Zaten mantıken bakınca dünden bu güne şoklansa bile bu şekilde olmaz rengi görünüşü.