tugbagvn22 ben aslinda 14 aylik ama ayni sizin brbek gibi meme bağimlisi hep istiyor gece çok ağliyor , doktora sordum, sabir taşi falan diye, daha çok kücük, sadece gece beslenmesini kes dedi, bu gece denedim inanin, gece 2 de uyandi , saat 4 e kadar meme diye ağladi yine de sakince yaklaştim ve kendim onu ope koklaya uyutdum, benim dojtorum kadameli sekilde omce gece beslenmesinu kesmem gerüktiğini soyledi, daha sonra 2 yasindan sojra tam kese bilirsin dedi, ben 2 yasina kadar aslinda emzirmek isterim ama boyle de çok bağimli gidip geliyor ve istiyor, inanin hic onu doyirck bir sutum de yok, ama istoyor guluyor meme gorujce o kadar seviniyor😂😂