ayten100 Arkadaşlar bebeğimm 10 aylık dün gecə mamasın içiryodm uyutucakdm hepsin içti bi anda büyük insan gibi kusmaya başladl bunsan önce 2 kezde yaşandı ancak hastalıj belirrisi falan hiçbi şeyi yok neden ola bilir?