babyisleeping bırakmam. Bebeğim 20 aylıktı, ikinci doğumu yapmıştım. Babasıyla beraber uyuduğu ve ben yan odada olduğum halde çok ağlardı geceleri. 1 gecelik rahatlık size kaygılı bağlanma ve huzursuzluk, terk edilmiş ki duygusu olarak dönebilir. Şu an hala bunları yaşıyorum lk bebeğimde