obse Kızlar meme uçların ilk andan itibaren çok hassas ve yara oldu kremler kapaklar ne varsa kullanıyorum ama hassasiyet ve yararlar geçmiyor bebek sürekli emmek istiyor ama emerken memeyle kavga ediyor çekiştiriyor ısırıyor bırakıp ağlıyor sil baştan yeniden yara oluyor. Dünden beri sağıp veriyorum bebek daha çok süt içmeye başladı bende hafifledim resmen ama emzirmek çok önemli diyolar arafta kaldım. Bebekte bende tükenişteyiz şimdiden. Sanırım süt az geldiği için sinirleniyor bebeğim. emzirmeden sadece sağım yapsam sonu kötü mü olur? emzirmek herkes için bu kadar kolay mı vicdanım ile huzurum arasında gidip geliyorum. Yorumlarınızı bekliyorum anneler
mehlika_ obse güzelle anne lütfen biraz dişini sık zamanla meme ucunun acısı geçecek emdiğini anlamayacaksın bile. Olabildiğince biberon verme sadece onun emmesini sağlam ve süt arttırıcı şeyler yap. O emdikçe sütüm artacak sütün arttıkça daha güzel emecek . Aynı süreçlerden geçtim 4 aylık olacak elhamdülillah sadece emerek büyüdük şimdiye kadar
Gzdzeynep obse daha çok yenisiniz. Memenizin kahverengi kısmını bebeğin ağzına vererek emzirin. Ve göğüs kalkanı kullanın yaralar iyileşecektir. Sağım yapmak çok daha yorucu ve mama hazırlamak da öyle yorucu. Emzirmek en kolay ve konforlu olanı. Sadece yaraları iyileştirmeye bakın.
hazalh obse benim bebeğim yoğun bakımda yattı 1 hafta biberona alışmış bir türlü memeye döndüremedim. Bende 3 ay 10 gündür sağıp besliyorum. Anne sütü aldığı müddetçe nasıl doyduğu önemli değil bence. Bebeğimde bende gayet mutluyuz. Emmiyor diye bir şey kaybetmiyor. Sağarakta olsa anne sütünü yiyor sonuçta
obse hazalh hazalh Bende aynı düşüncedeyim sonuçta içtiği şey aynı memeden yada biberondan olsada anne sütü alıyor. Biberonla Beslerken ilgimide eksik etmiyorum gözlerinin içine bakıyorum bende memeden hemen hop emsin isterim ama her an acı çekmek daha zahmetli. Yinede canım yanark emzirmeyi deniyorum umarım kendi yolumuzu bulucaz evladımla
cennetkusum16 obse aynısı bende oldu hadi sağıp vereyim dedim hem az geliyordu hem de 15 ncı gün tamamen kesildi. Mamayla devam ettik bişey kaybetmedik anneliğim eksilmedi. Kendini strese sokup üzülme gelmiyorsa mama versin. Anneliğinin tadını çıkart
gzmglrozcn Canım benim bebeğim 22 günlük ilk günler inanılmaz bıçak kesiği gibi ağırıyordu meme uçlarım görümcemin tavsiyesi ile madeccasol merhem kullandım 3 günde iyileşti normale döndü. Kremi sür philips göğüs kalkanı ya da normal göğüs pedi koy ucuna bebeğini emzirirken ılık suyla meme uçlarını yıka temizle sonra bebeğini emzir biraz dişini sıkman lazım bebeğin emdikten sonra yine ılık su ile yıka kremi sür göğüs pedi ya da kalkanı koy 3 gün içinde geçer o acıyı ben bilirim inanılmaz rahatladım ben sütümü sağdım 2 kere yine sızlamaya başlayınca sağmayı bıraktım bu merhemi dene biraz yorucu oluyor sürekli meme ucunu yıka krem sür ama yapacak bir şey yok sen ve bebeğin için en iyisi bu
flowersssss obse ben ilk başta bebek emmediği için sağım yapmaya başladım rahat gibi gelmişti ama gece gündüz sürekli sağım yapmak öyle zor ki. Misafirliğe falan gitsen ayrı dert dışarı çıksan ayrı dert. Sürekli o pompaları biberonları yıkamak ayrı dert. Ayrıca bence emzirmek bebekle çok ayrı bi bağ kurmamızı sağlıyo. Benim bir süre sonra inanılmaz psikolojim bozulmuştu. Memelerim çok yara olmasına rağmen ağlaya ağlaya emzirdim yeterki emsin diye. Ve öyle rahatladım ki anlatamam. Bir süre sonra yara falan olmuyo artık emzirmek çok kolay ve keyifli oluyo
senyasemin obse sürekli sağımla beslemek çok zor canım her emzirmeden sonra kendi sütünü sür sonra gümüş kapak kapat bana tek o iyi gelmişti
surprizbebe obse geçecek yaralar daha çok yeni. Mümkünse kapatmayın. Her emzirme sonrası lansinoh sürün. Göğüs pedi hele hiç koymayın. Açık kaldıkça kuruyacak hızlıca. Bebeğin memeyi doğru kavradığından emin olun. Ağzının içine doldurun kahverengi kısmı mümkün olduğunca. Emzirmek en kolay besleme yöntemi. Sağım bir süre sonra çok canınızı sıkmaya başlayacak emin olun. Başarabilirsiniz😉
mavikelebek__ obse bebeğiniz göğsünuzu tutup emiyorsa sanslisiniz. 11 aydır sagimla besliyorum meme reddi vardı bizde. Sagimin rahat olduğu gibi uzun surecte çok yorucu tarafı da var. Gogus tutmada sorun yoksa biraz daha dişinizi sıkıp sakinliginizi koruyun bence. Çok zorlanirsaniz da önemli olan bebegin doymasi diyerek sagimla devam edersiniz. Zamanla sutunuz bebeginizin ihtiyacına göre artacaktır
daisy0159 Bebeğim sarılıktı dogumdan önce hiçbişey sürmedim lans aldım öyle kaldı sonrada yara oldu canımdan can gidiyordu ama dayan dayan diye telkin ede ede emzirdim süt doluncada çok agrıyor bir ayda falan ancak geçti acıma hissi ama şimdi hissetmiyorsun anlamıyosun bile bence hiçbişe sürmeyince daha çok alışıyor bebeğim agzına kan geldigide oldu bu arada yaradan ama sonra bidaha hiç olmadı
fsmzpg obse sana yemin ederimki sadece 1 ay dayan ve emzirmeyi bırakma. Arada bir emzirmek yerine sağıp biberonla ver sende biraz rahatla ama emzir. Yemin ederim 1 ay sonra emzirmek sıradan bir iş gibi gelecek sana o kadar kolaylaşacak. Ben kendim bizzat iki meme ucumda kanadı patladı bırak dokunmayı tişörtüm bile temas edince acırdı ayaklarımı yere vura vura emzirdim ağlayarak emzirdim ama geçiyor yemin ederim. Bende emzirmekten nefret etmiştim o dönem istemiyordum emzirmeyi falan ama iyiki bırakmamışım dedim. Birde emzirme danısmanına git doğum yaptıfın hastanede vardır. Ben o kadar acıya dayanamadım ve emzirme danışmanına gittim meğersem ben memeyi tutamıyormuşum o kadın bana gösterdi ve o günden sonrada bambaşka bir emzirme süreci yaşadım 🤍💜
mmoz obse benim de öyleydi lansinoh krem gümüş kapak ucu vs kullandım baktım düzelmiyor saldım ben de.Düzeldi sonra aama 2 hafta sürdü sanırım nasıl geçti farkında bile değildim
fsmzpg mmoz şuan memeyi tutmasamda emziriyorum sıkıntı yok ama şöyle tarif edeyim size. Bu üçgen tutma falan işe yaramadı bende. Memeyi bebeğin ağzına verince dört parmak altta baş prmağımda memenin ucunda yani bebeğin agzına yakın tuttum ve ağzının içinde kalması içinde destek verdim parmağımla. Umarım anlatabilmişimdir. Bi süre hep tutarak emzirdim parmağımla destek vermezsem memenin ucunu tutuyordu sadece ve çok acıyordu
bulutlarinsesi obse Garmastan pomad bacım 💋emzir hemen krem sür açık bırak emeceği zaman pomık ve su ile sil. Emzir tekrarla. Fayda görürsün 🫶🏼🫶🏼 Ters C pozisyonunda baş parmak yukarıda tutarak ver. Ağzını kocaman açtığında kahve rengi haklada ağzında olsun. 💗
arasbebeek Benim bir göğsümde meme ucum yoktu silikon uç kullandım oluşana kadar o sürede çok acıyor yara olmuştu ki hala bir izi durur o süreyi silikon meme ucuyla geçirdim hem bebeğim memeden içti sütü hemde ucu çıkmıştı. Anne sütü olduğu sürece elbette farketmez fakat emzirmek daha konforlu kesinlikle o yüzden belki silikon ucu deneyebilirsiniz lansi. Öneririm gerçekten işe yarıyor bence de