Merhaba yemesi gerekmiyor zaten bu dönemde amaç tadım yapmak , karnını doyuracak kadar yiyemez zaten bebiş. Ana besin hala anne sütü veya mama. Benim kızımda o dönemlerde max 2 çay kaşığı kadar yiyordu , şimdi 9 aylık daha 40 gündür falan doyacak kadar yiyor. Zorlarsanız iyice soğur , teklif edin bırakın 🌸