aylinfatma_01 Selam kızlar 6 ay oldu doğum yapalı , eskiden çok zayıftım ama Sımdı kıyafetlerım olmuyor , moralım bozuldu nasıl zayıflarız🥹
afrayldrm aylinfatma_01 6 ay oldu bende doğum yapalı 4.aydan beri spor ve sıkı diyet yapıyorum -8 kiloyla tam gaz devam bi yerden başlamak lazım 😩
ZeydsMom aylinfatma_01 8 kilo verdim ve simdi son 5 kilomdayim. Kalori acigi, spor ,yuruyus ve su onemli. Ayni zamanda vitamine bakilmali gerekiyorsa takviye yapilmali
isimli00 aylinfatma_01 7 ay oldu 54le hamile kaldım şimdi 51 oldum 😭 herkesin derdi farklı uykusuzluk hareketli bir bebek emzirme acayip zayiflatti iskelet gibiyim 😭
aylisinannesi Bebeginiz büyüdükçe kalori açığı yaratarak ve yürüyüş yaparak verirsiniz sıkıntı etmeyin gayet normal bir insan dünyay getirdiniz
ariadne 74 kg ile doguma girdim 11 ay once. Simdi 64 kgyim. Diyet spor yuruyus ve hicbir sey yapmadim. Bu kiloyada oglum 5-6 aylikken dusmustum. Daha da veremedim. Hep istiyorum soyle bir 57-58 kg olayim. Ama yerinde durmayan uykulari sabit olmayan bir bebisle ne spor yapabiliyorum ne de emzirdigim icin diyet. Su zuhre analari gormustum ya kullanan varsa yorumlarina bakmak isterim.
umaygkr Emzirmiyorsaniz kesinlikle diyet bu zamana kadar hep diyetle kilo verdim eskiden kulaklik takip her gun yururdum bundan sa keyif alirdim simdi hava guzel oldukca bebemle cikiyorum eger cikamazsak onu ana kucagina koyup yarim saat dans ediyorum hoplayip zipliyorum o da egleniyor ben de 😀😀 bebis 4.5 aylik dogum oncesi kilomdayim masallah diyeyim kendime 🧿
umaygkr ariadne saglikli bi diyet yapmiyorum bacim onermeeyeyim o yuzden ama 😀 yani ben tatliya abur cubura cok duskunum onu kesemedigim icin kahvaltimdan falan kesiyorum hsjsjdk kahvaltiyi kahve cikolatayla falan gecistiriyodum diyet yaparken aksam da ekmegi falan zaten az yerim oylr corbasindan tatlisina beslenmem mesela varsa corbaya agurlik ver yoksa da tek cesit ye veya pilav makarna gibi seyleri bir iki kasik ye yemekten kasikla . Bi ara cacikla 3 gunde 4 kilo falan verdim sabah aksam cacik ictim ve sivi seyler oyle kisa surede vermistim . Bu arada dogumdan sonraki kilolari diyetle vermedim emzirdigim icin hic diyet yapmadim aksine istahim acildi ama yine de oyle 3 ogun falan full kurulu sofra yemem mesela sabah 2 yumurta kirar ekmek banarim bidaha aksam yemegini yerim az ekmekle onun disinda icecekle gecer gunum ayni zamanda. Hareket
ariadne umaygkr ben de kahvaltidan kesemiyorum abur cuburdan kesebiliyorum ama esim tutturuyor ben de yemem o zaman olumu gor vs diyor inatlasiyor benle mecbur yiyorum. Ama su cacik olayi mantikliymis 😂😂 ben de emziriyorum oyle gitmisti kilolar
mirayuc isimli00 of aynıı 46 ile hamile kalmıştım 60 a çıktım ve şu an 45 kiloyum hiç bir yerde giysi bulamıyorum kendime anca çocuk reyonlarından 11-12 yaş giysiler oluyor 🥲 çocuk büyüdükçe nasıl kucağımda tutacağımı düşünüyorum
demir_s aylinfatma_01 Bebeğim alerjik olduğu için mecburi diyet yapıyorum haliyle kaloriden düşüyor yavaştan gitmeye başladı tabi diyet olmasaydı şuan veriyor olamazdım doğumdan sonra aşırı iştah açıklığı oluyor
pinaremekli 85 ile doğuma girdim doğumdan sonra -10 kg ama sonrasında bir iştah geldi o 10 kg geri geldi😭 birde haşimato tiroidi de eklendi🙂↕️ nasıl geri vereceğim bilmiyorum şuan oğlum 7 aylık ve tatlıya çok düşkünümmm
ssaass pinaremekli Ayy aynı durumdayız ve kilodayız yaa troid hamilelikte vardı kontrole gel demişti doktor henüz gidemedim ama kilo aynı napıcaz yaa 😏
ZeydsMom ariadne mantıklı degil proteinsiz beslenme anca kas kaybi verir. Tartida 5-10 kilo eksi gorup yagdan degil kasdan vermek? bu bisey kazandirmaz. 30 yastan sonra zaten kadinlar kas kaybetmeye basliyor.
umaygkr ariadne ay yemesin acikmiyorsa eekekle kadin bir degil ki 😀 kiyamauacagini biliyo demek ki o da ac kalmani istemiyo ama bogazi tutmadan kilo verilmiyo mecburrrr. Cacik cidden hem ferah hem doyurucu oluyk