nurozkann Merhaba normal doğum yaptım bebeğim 42 günlük kırkım çıktıktan sonra adet olmaya başladım normal mi sizce
Kaardelen nurozkann Herkesin adet olma döngüsü farklıdır. O yüzden bence normal adet olmanız. İçiniz rahat etmiyorsa doktorunuza sorabilirsiniz.
defnesmom3 nurozkann normal kimisi hemen oluyo kimisi olmuyo vücut herkesin farklı kisidrn kişiye değişir ama hemen olanlar da var normal bu
aylisinannesi Gayet normal benim ailemdede öyleymiş bende öyle oldum 40 ım cıktıktan sonra normal regl döngüme devam ettim