Kızım 18,5 aylık bu vakte kadar uykuları çok güzeldi daha rahat uyusun diye 3 ay önce odalarıda ayırmıştım hiç sorun yoktu. Gündüz uykusunu bazen zorla bazen hemen yapıyor. Gece olunca diyorum başladı bizim askerlik. 10 dk bir saat başı kalkar mı derin uykuya geçmiyor kalkıyor etrafa bakıyor 1 dk olmadan ağlıyor kucak istiyor. Hastalığı yok her şeyi temiz. 2 haftadır böyle zombiye bağladım 20 saat ayaktayım 04:00 civarı ezan sesine uyanıyor eskiden uyanmazdı öyle çok ses de gelmiyor kendi nefesine bile uyanır oldu geçici mi değil mi anlamadım diş mi diyorum bir sürü diş çıkarttı ve biz anlamadık bile hiç belli etmedi sabaha karşı kalkıyor geri dönmüyor uykuya sabah 4 de kalkılır mı ama ölüyor uykusuzluktan yine direniyor. Çok yorgunum kesintisiz uyku yok uzanıp dinlenmek yok pış pış açıyorum yok oda da havalanıyor sürekli geç uyutuyorum olmuyor erken uyutuyorum olmuyor öğlen derin daldığı gibi asla gece dalmıyor