Antalya ya geldik bayram için hem gezi hem tatil. Baktık bugün hava çok güzel, bizim bebetoyu denize sokalım dedik
Alyansım parmağımdaydı, çantaya koydum saatim ve bilekliğim ile ama fermuarsız bölümüne :(
Çanta hep şezlongtaydı. Ama çok düştü etti tabii
Kaldığımız yere geldik, hepsi çıktı alyans çıkmadı maalesef
Beach işletmecisini aradım hemen
Onlar da aradık bulamadık dedi ama günahları boynuna
Benki malına eşyasına sahip çıkan kaybetmeyen kişiyim. Çocuğun çorabı zıbını kaybolmasın diye uğraş verdim ama gittim alyansı kaybettim
Nerden baksan 25-30 bin tl dir. İçim yandı gerçekten:(