Kızlarr tek değilim böyle düşünen dimi . Kızım 7 buçuk aylık aşırı zor bi bebek değil ama atak haftaları diş sorunları sürekli kucak istemesi beni çok yoruyor . Normalde annemin desteği var sağolsun haftanın iki günü gelir bize kalır . Ama suan bayram dolayısıyla burda değil 15 gündür falan kendim bakıyorum . Ve bu tam diş sürecine denk geldi iki tane dişi geliyor aşırı huysuz . Kayınvalidemler hacda 1’inde geliyolar ben 10 gündür kayınvalidemlerde kalıyorum eşim ve kızımla . Kayınvalidem rica etmişti ben de yardımım dokunsun diye geldim yemek , temizlik yapıyorum ama ev çok kalabalık çok çok zorlanıyorum suan tam kızımın diş dönemi . İçimi dökmek istedim . Bi an önce büyüsün en azından yürüsün istiyorum. Az da olsa kendini ifade edebilsin istiyorum🥺 diş ağrısı olduğunu biliyorum tetagil sürüyorum her şeyi yapıyorum ama çok huysuz hala onu böyle görünce de çok üzülüyorum . Diş süreçleri geçse ayaklansa yürüse her şey daha kolaylaşacak gibi geliyor . Bu ara uyumwdıgı her dakika huysuz her saniye anlatamam size. Yürüteçe koyuyorum durmuyor ana kucağında durmuyor kucağımızda bile sıkılıyor bazen . İnanır mısınız o kadar bitkinim ve yorgunum ki bugüne kadar hiç ne Tv ne tel gösterdim bugün dayanamadım iki dakika niloya açtım ki biraz nefes alıp oturabiliyim . Ensemden terler akıyor
Öyle kötüyüm ..
O iki dk ekran bile çok zararlı biliyorum .. vicdan azabı da yaşıyorum bidaha vermeyi düşünmüyorum . Off off bi an önce büyüsün istiyorum en azından gaz, diş , atak kucak bu tarz sorunlar geçer diye düşünüyorum .. sırtımda yüzümde kocaman kocaman sivilceler çıktı yorgunluktan stresten . Mesela dün gece sabah 6 ya kadar ne denediysek uyumadı . Açıktı mı dedik mama verdik , burnunu temizledik tekrar tetagil sürdük . Zaten duş aldırmıştım yatmadan. Yok bana mısın demiyor . Bu gece umarım uyur 🥺🥺😭 benimle aynı hisleri yasan anneler var mı yorum yazarsanız çok sevinirim . Bu arada büyüyünce cidden düşündüğüm gibi kolaylaşıyor mu anneler yazar mısınız ..