Kızlar sivilce patlatılmalı mı yoksa dokunulmamamalı mı,3 gündür dokunmadım kurudu ama tümsekli şekilde aynen kaldı, içindeki iltihabı alayım dedim çok kızardı, dokunmasaydım düzleşir o beyazımsı görüntü düşer miydi, sizler sivilcelere nasıl müdahale ediyorsunuz, dudak üstünün tehlikeli olduğunu da biliyorum ama iltihabı çıkarmak için geç mi kaldım :(