Kızlar 4 yaşında kızım bazen bana bakıp parmaklarını ağzına götürüyor. Babası cezaevindeyken görüntülü konuşurken yapıyordu. Böyle aşırı ilgi gösterince falan elini ağzına götürüyor. Sonra parkta arkadaşı var o gelince yanıma geliyor su istiyor ya da başka şeye yöneliyor çocuktan kaçıyor ve aslında oynamak istiyor ama kaçıyor. Niye böyle oluyor özgüüven eksikliği mi yoksa ben bazen dalgın olup ev içinde kısa süre konuşmuyorum ondan mı. Konuşmuyorum derken durduk yere konuşmuyorum ama bir şey sorsa,anlatsa güzelce cevap veririm. Korkacağı bir insan da değilim öyle niye böyle yapıyor