biricik9 bez kullandığı dönemde güzelce tutan bişey olmayınca bez aşağı kayıyor gibi geliyor bana, o da rahatsız eder diye düşündüğümden ben zıbın kullanmaya devam etmiştim. Bezi bıraktık, bu yaz atlet de giydirmem artık, beli açılıp durunca canım bi atleti içine sokuşturmak isteyecek gibi ama bakalım 😂