hghg benimki de 3 aylıkken kalkmaya oturmaya çok çalışıyor diye kucağımda yarı oturur pozisyonda tutuyordum tam oturmak değil ama oturmaya da benziyor işte tam tarif edemedim sonra biraz daha fazla biraz daha ileri derken 4 buçuk aylıkken baya baya oturuyordu doktorlars göre biraz erken ama bu süreler