anonimm2503 bu bence hiç değişmeyen birşey. Oğlum oldum olası insan sevmez, kimseye gitmez, kimsenin elinden de bişey almaz.
Sokakta teyzeler görür çikolata vermek ister(😒) almaz, bayramda harçlık veriyorlar tenezzül edip elini uzatmaz..
insanlara 💩muş gibi davranıyo anasının oğlu dkdnfmdmdk