Kızlar herkes kendini iyi bilir ben de çok merhametli sanıyordum son zamanlarda öyle hissetmiyorum mesela oğlum 6 yaşına yakın kızım bir yaşında ikisi de eğer gereksiz ağlıyorsa. Umurumda olmuyor bazen kızıma oluyor ona hemen koşuyorum ama oğlumun hareketleri doyumsuz şımarıkça veya kızıyorum ama kızdığıma fazla üzülmüyorum eşim biraz duygusuzdur kızınca sert kızar vs ona mı benziyorum korktum resmen ama kızım bana o kadar aşırı yapışık ki mesela oğluma sarılsam bebek kızım kıskanır o derece hiç anlamadım bu işi bi bıktırdılar beni hareketleri ile biri çok yapışık öbürü sürekli kardeşini kızdırıyor eşim öyle sorunları iyi yönetemiyor ben de duyarsız kalmak istiyorum bazen kafa dinleme 0 hiperakf gibi bir şey oğlum kızım da bağımşı ve sürekli abisi itiyor vs